15 martie 2014. Serafim Palikaras, zis Makis, directorul general adjunct al Neoset, ne zimbeste cu bratele deschise. De-a dreapta sa, doamna Gabriela Nanu (sales manager Neoset) musteste de amabilitate. Makis ne invita pe noi, baietii, la o cafea greceasca si vorbim vrute si nevrute. Doamna Gabriela zumzaie in jurul fetelor, le arata cataloage, materiale, tot ce vor ele ... Ne deschidem sufletul, le povestim entuziasmati micul nostru proiect, ne recomanda stofele teflonate, care se sterg cu buretele ... Ce sa mai ... O nebunie ... Aici era in sensul bun al cuvintului.
17 martie 2014. Platim prin transfer bancar avanasul pe care batusem palma cu domnul Serafim in urma calculelor minutioase ale doamnei Gabriela. "In doua saptamini, hai, maxim trei, canapelele vor fi la dumneavoastra! Livrate, montate, totul ca la carte!", ne asigura Gabriela Nanu.
10 aprilie 2014. A trecut aproape o luna.Si doamna Gabriela parca si-a mai pierdut din amabilitate. "Stiti, a fost o incurcatura la furnizorul nostru de material textil, dar pina in Paste aveti comanda livrata".
14 aprilie 2014. Primim un email de la [email protected].
"Buna ziua,
Stimate client, va informam ca, datorita modificarii structurii organizationale a firmei prin marirea cuo linie de productie noua, suntem nevoiti sa amanam toate livrarile pentru ultima saptamana a lunii aprilie.
Ne cerem scuze pentru aceasta intirziere si va multumim pentru intelegere.
Cu stima, Clara Irimia
Neoset Mobilier SRL, tel: 0723......
In Saptamina Mare ma hotarasc impreuna cu Catalin sa mergem in showroom. Domnul Serafim isi aminteste de noi, de comanda noastra, si ne linisteste ca la inceput de mai totul se va rezolva. Ne arata un xls si zice "mai sint vreo 5-6 comenzi in situatia dumneavoastra. Ne-a încurcat un furnizor de materiale, dar facem toate eforturile să rezolvăm, aveți cuvântul meu!" ... Cuvantul lui de onoare? Hmmm ...Noi avem sentimentul ca e ceva in neregula ... Serafim zimbea, dar parca nu era risul lui.
5 mai 2014. Catalin reuseste intr-un final sa o contacteze telefonic pe doamna Gabriela Nanu. "Nu mai lucrez la Neoset. Dar ma interesez ce e cu comanda dumneavoastra si ne auzim maine, ok?" este raspunsul sec si al naibii de amar. Dulcegaria individei nu ca disparuse, se alterase total. Facind haz de necaz ne spunem: "Ce-ar fi sa nu mai gasim pe nimeni miine in show-room, ci doar un anunt gen "spatiu de inchiriat"? Haha!".
6 mai 2014. Ei bine, am avut dreptate. Din pacate! Nebunie! In sensul rau al cuvintului de aceasta data :(. Gabriela Nanu se da lovita, nu mai raspunde la telefoane, asa ca mergem iar la sediul Neoset. Si ... iată cum am găsit dimineață showroom-ul unde acum aproape doua luni grecul Makis și oamenii lui ne zâmbeau, luând avansul cu ambele mâini și promițând servicii de calitate.
7 mai 2014. Primesc un telefon de la un alt client inselat de Neoset. "Pe 28 ianuarie am platit 76 de milioane si n-am vazut nici in ziua de azi mobila. Au toate telefoanele inchise ..."
8 mai 2014. Am trimis prin curier notificarea de mediere. Normal ca nu era nimeni la sediu. "Sint fugiti in Grecia", ar fi spus vecinii. :(
PS. De ce am scris că aventura Neoset este o "țeapă cu premeditare"? Pentru ca ...
Amariti de cele intimplate, am reusit sa vorbim cu un fost partener al grecului. "Stati sa dau citeva telefoane, ca-i mai stiu pe cei de acolo", a zis după ce i-am povestit pățania. A revenit in jumatate de ora. "Am o veste proasta. Comanda dumneavoastra nici macar nu a fost trimisă spre fabrică! Aveau datorii mari la furnizori si acestia au cerut mai intii sa li se achite datoriile ... ceea ce nu s-a intimplat". Deci grecul nostru si mareata lui firma Neoset "ne-au țepuit premeditat", ei stiind la momentul comenzii noastre ca vor lua banii si nu vor mai livra niciodata marfa!
Stati linistiti. Am consultat deja un avocat, iar de mâine începem demersurile legale, astfel ca vom face toti pasii necesari in situatia data. Lucrurile nu vor ramane asa, pentru ca teparii nu merita iertati!
Altfel, proiectul "Casa Bucătărașilor" merge inainte si vom apasa pe acceleratie!