Astfel de tichete cadou pot fi acordate de catre institutiile private din toate domeniile de activitate si se ofera din bugetul de cheltuieli sociale. De asemenea, sunt scutite de contributiile patronale si sunt deductibile fiscal in limita a 2% din fondul de salarii.
“Ma bucur ca prin aceasta campanie putem contribui, alaturi de angajatorii romani, la o educatie sanatoasa, la sprijinirea familiilor si la asigurarea continuarii studiilor copiilor nostri. In ultimul timp, putem observa o atentie marita a angajatorilor fata de pachetul de beneficii extra-salariale, iar avantajele se extind de la angajati la copiii acestora, pana la gradul de educatie la nivel national, pe termen lung.”, spune Elena Pap, Director General Up Romania (fosta Chèque Déjeuner Romania).
In Romania, ocaziile cu care se acorda tichete cadou din fondul de salarii sunt evenimentele traditionale: 8 Martie, Paste, 1 Iunie si Craciun. Mai nou, a atras atentia angajatorilor si inceperea scolilor, a gradinitelor sau a zilelor de nastere sau onomastice ale angajatilor. In Franta, spre exemplu, tichetele Cadhoc se ofera si cu ocazia casatoriei unui angajat sau a venirii unui nou membru in familie.
Printre partenerii afiliati Cadhoc si asociati campaniei “Inapoi la scoala” se numara: Humanitas, Diverta, Carturesti, Takko Fashion, Nemira si Autograph.
Lista completa si harta interactiva a afiliatilor Up Romania, unde pot fi folosite tichetele Cadhoc sunt disponibile pe www.upromania.ro.